Support headset

headset support

 

Tilpas din service efter behov

Hvilke serviceydelser, du som virksomhed har behov for varierer, og vi tilbyder forskellige service muligheder, så du får og betaler for det, der giver dig størst mulig værdi.

 

Din oplevelse med at handle med os skal være så god, at du vil anbefale os til andre. Vi tror på, at vores service og faglige kompetencer giver dig de største værdier.

 

Uanset om du har behov for den helt store servicepakke, eller du blot har brug for os som kvalificeret back up.

 

Logistik, administration og support til 800.000 brugere

Siden 1999 har vi været headsetspecialist. Vi har alle typer headset i samtlige prisklasser 

 

Vi leverer og servicerer headsets til mere end 800.000 brugere og har daglig kontakt til både indkøbere, superbrugere og brugere.

 

Vi er i daglig dialog med headsetproducenterne, og er derfor først med nyheder, opdateringer og andre brugbare data. Informationer, der er relevante for dig, vil blive videregivet med det samme, så du altid er opdateret og kan træffe de rigtige beslutninger.

 

Ét supportnummer er nok

Når du handler med os, har du kun behov for én support linje. 

 

Spar tid og penge, når din partner er kompetent

Mere kvalitet, større sikkerhed, skræddersyede løsninger og priser.

       

globus

 

 

 


 

 

Daglig support fra

kl. 8.00-16.00 (fredag 8.00-15:00)

(+45 7020 7473)

 

________________

 

E-mail service

– Vi besvarer din mail senest

2 timer efter din henvendelse (service@globesystems.dk)

 

________________

 

Onsite support og opsætning

 over hele landet

(undtagen de ikke brofaste øer)


________________

 

3 forskellige service niveauer

– ring og hør nærmere:

 

· First level support (Kundeservice)

· Second level support (Onsite)

· Third level (Specialist)