Partnere

Jabra

Vi er Jabra – et verdensomspændende mærke med ægte kærlighed til god lyd. Takket være vores ekspertise inden for lydteknologi til forbrugere, professionelle og det medicinske segment kan vi forene vores passion med et unikt kendskab til det menneskelige øre. Vi har gjort det til en levevej at hjælpe dig med at høre præcis det, du ønsker at høre – hvad enten det drejer sig om at slippe den rigtige lyd igennem eller at filtrere generende støj bort – men vores produkter kan så meget mere, og de er fyldt med avancerede funktioner, der får livet til at lyde bedre.

Poly

Vi er født i 2019 fra Plantronics og Polycom, og vi mener, at folk opnår utrolige ting, når de arbejder sammen. De berømte ord, der tales fra månen – “et lille skridt…” – blev sendt på et af vores headset, og efter det lille skridt fortsætter folk med at bruge vores innovationer i dag til at gøre enorme spring i alle tænkelige områder.

Vi kombinerer legendarisk lydekspertise med kraftfulde video- og skærmdelingsfunktioner for at fjerne gnidninger fra samarbejdet. Fra toget til det åbne kontorlandskab – og alle steder i mellem – gør vi forbindelser mere produktive. Efterhånden som linjerne mellem hjemmet og kontoret udviskes, gør vi det nemmere at høre, dele og se, hvor som helst og når som helst. Vores løsninger reagerer på den menneskelige adfærd og bliver hele tiden mere intelligente. Vores cloud management-værktøjer leverer indsigtsfulde analyser i dag – og endnu flere indsigter i morgen. Og fordi det er vigtigt, at det hele fungerer problemfrit for de mennesker, der administrerer og bruger det, er vores tilbud tæt integreret med verdens mest pålidelige platforme og tjenester.

Epos

Based on pioneering audio technology, we strive to unleash human potential by perfecting audio experiences and delivering innovative design and performance with all of our audio solutions.

EPOS is part of the Demant group – a world-leading audio and hearing technology group that offers solutions and services to help people connect and communicate with the world around them. The Demant Group operates in a global market with companies in more than 30 countries, employs more than 14,000 employees, and generates an annual revenue of around DKK 14 billion.

Plenom

We have designed and developed Kuando products in Denmark since 2003 and strive every day to make your experience with them even better. We deliver only first class hardware products & premium software developed by our team of engineers that proudly ensure their quality. Through selected and trusted distributors, System Integrators and resellers – our channel partners cover more than 50 countries. In combination with our partners and internal consultants, we are creating designs/solutions to meet the needs of a wide range of different companies & office spaces around the globe.

Our passion is making the REAL-TIME STATUS concept a reality as we recognize that activity-based, collaborative workspaces are the new way of working. Communication between people is the traffic flow of information. We all know that Traffic-Jams are frustrating and non-productive which is why a Traffic light is needed to regulate the flow. Likewise the office needs Real-time Presence Status light. A kuando Busylights is a solution to keep the workflow high and avoid unproductive ‘Office-Jams’ while allowing people to intelligently interact with people in the open office – between locations, floors and countries.

MiraliX

Miralix er en dansk softwarevirksomhed, som i mere end 24 år har hjulpet erhvervslivet med intelligent håndtering af kundekontakt.

Vi tilbyder operatøruafhængige kundeserviceløsninger med kontaktcenter og omstillingsbord, der kan forbinde dine kunder med din virksomhed og gøre det nemt at yde endnu bedre kundeservice.

Med vores løsninger får du frihed til at arbejde, hvorfra du har lyst. Vi gør det nemlig muligt at modtage kø-opkald og bidrage til virksomhedens kundeservice, uanset om du er på kontoret, på farten eller arbejder hjemme.

KMD

KMD er blandt Danmarks største it- og softwarevirksomheder

KMD har fdelinger i København, Århus, Odense og Aalborg. Hovedparten af KMD’s forretning udspringer af egen softwareudvikling, og virksomheden udvikler og leverer it-løsninger til kommuner, stat og private virksomheder. KMD koncernen har en årlig omsætning på omkring 4 mia. kr. og har cirka 3.400 ansatte. KMD er ejet af Advent International og Sampension.

KMD har i 40 år spillet en afgørende rolle i digitaliseringen af det danske velfærdssamfund, og virksomheden har sin andel i, at den offentlige sektor i Danmark i dag fremstår som en af de bedst drevne, mest effektive og digitale offentlige sektorer i verden.
 
KMD arbejder hele tiden på at skabe nye muligheder for vores kunder, og KMD ser det som sit ansvar at bidrage med initiativer og løsninger, der understøtter og udvikler Danmarks velfærd. Den offentlige sektor står over for betydelige udfordringer: Færre hænder skal hjælpe flere borgere, og økonomien skal række længere. KMD ser talegenkendelse som et svar på, hvordan samfundet på en og samme tid kan forbedre servicen for borgerne og samtidig frigøre ressourcer for det offentlige.
 
KMD er i dag positioneret som den måske førende leverandør af talegenkendelse i Danmark, og har flere kunder end nogen anden leverandør af talegenkendelse. KMD har en ambition om fortsat at levere de bedste og mest moderne talegenkendelsesløsninger på markedet, og det er vigtigt for KMD, at vi på alle områder leverer det optimale til vores kunder. Godt mikrofonudstyr spiller en nøglerolle for en god genkendelsesgrad og en god brugeroplevelse, og gennem partnerskabet med Globe Systems får vores kunder en række unikke fordele – herunder optimal support og rådgivning omkring mikrofonudstyr.

Læs mere om KMD Talegenkendelse

Itectra

Vi designer, leverer og servicerer forretningskritisk IT-infrastruktur 

Itectra har siden 2008 designet, leveret og serviceret forretningskritisk IT-infrastruktur til datacentre, offentlige myndigheder, enterprise virksomheder og service provider netværk.  

Vores succes er funderet i et tæt samarbejde med vores kunder og en dyb professioinel forståelse af deres udfordringer og behov. Vi følger teknologien tæt og sikrer, at vores kunder kan drage fordel af de nyeste teknologier med den bedst egnede løsning.  

Hos os får I ikke bare en produktleverance, men en samlet løsning med tilhørende service og support, som er driftssikker og tilpasset jeres dagligdag og forretningsstrategi. 

Logitech

Logitech er en schweizisk virksomhed der fremstiller innovative kvalitetsprodukter designet til at gøre dagligdagen nemmere og sjovere for mange mennesker. Logitech blev grundlagt i 1981 i Lausanne i Schweiz, men flyttede hurtigt til Silicon Valley. Logitech var en af pionererne inden for design af innovativt periferiudstyr til computere, herunder den infrarøde trådløse mus, den tommelfingerstyrede trackball, lasermusen og meget mere.

Siden disse tidlige dage har vi udvidet både vores ekspertise inden for produktdesign og vores tilstedeværelse på det globale marked. Alle vores produkter er designet med fokus på at hjælpe vores kunder med at oprette forbindelse til og interagere med den digitale verden. Design er omdrejningspunktet i alt hvad vi skaber, og alle vores teams har 100 % fokus på det for at kunne skabe unikke og meningsfulde produkter.

Zoom

Zoom har et intuitivt interface, hvor du enten kan planlægge dine webinarer eller spontant oprette et møde med det samme. Dine mødedeltagere kan let komme på mødet via et delt link fra en mail, eller du kan sende en url direkte via chat, så I kan gå i gang med det samme.

Hvad får du med Zoom Meetings?

  • Deltag nemt i møder via PC, Mac, tablet eller smartphone.
  • Kræver ingen licens til mødedeltagere og gæster.
  • Whiteboards, chat og virtuel håndsoprækning til undervisning online.
  • Styr nemt mødet og undervisningen med mute- og chatkontrol.
Neisa
UNIFIED ENDPOINT MANAGEMENT

 

Al styring af PC, Tablet og mobile devices fra én og samme konsol. Og med et overblik der skaber tryghed for den IT ansvarlige – 24 timer i døgnet.

Løsningen styrer alle elementer fra sikkerhed, software, tildeling af adgange, Asset Management, Service Management og daglig IT operations.

87 af fortune 100 anvender Ivanti (www.ivanti.com) som software platform. Neisa har anvendt Ivanti software i mere end 10 år til danske løsninger i området fra 100 til +3000 brugere.

Vi kan på under 3 måneder omlægge din IT platform, hvor vi sikrer en smidig overgang til en ny og sikker hverdag. Du betaler efter forbrug pr. medarbejder eller pr. Endpoint afregnet pr. måned.