Support diktering

Vi har adgang til Skandinaviens største eksperter i digital diktering, som har mange års erfaring med opsætning og vedligehold til bl.a. offentlige institutioner, sygehuse og advokatkontorer.

Vi bidrager med en helhedsorienteret løsning, der er skræddersyet til jeres behov.

En effektiv opsætning og implementering af dikteringsløsninger kræver en særlig ekspertise på området. Det er naturligt for os, at jeres dikteringskonstruktion skal virke optimalt fra start.

Hvis I undervejs skulle få behov for støtte og support, er vi klar til at hjælpe jer med kort varsel. Vi står selvfølgelig også klar, hvis der skulle opstå tekniske vanskeligheder, og vi holder jer opdateret i tilfælde af relevante ændringer.

Så er I altid i trygge hænder.

Daglig support fra

kl. 8.00-16.00 (fredag 8.00-15:00)

(+45 7020 7473)

E-mail service

– Vi besvarer din mail senest

2 timer efter din henvendelse (service@globesystems.dk)

Onsite support og opsætning

Over hele landet

(undtagen de ikke brofaste øer)

3 forskellige service niveauer

– ring og hør nærmere:

· First level support (Kundeservice)

· Second level support (Onsite)

· Third level (Specialist)