Support Headset

Tilpas vores service efter jeres behov

Vi tilbyder forskellige service muligheder, så du får det, der giver jer størst mulig værdi – og kun betaler for relevante ydelser.

Din oplevelse med at handle med os skal være så god, at du vil anbefale os til andre. Vi tror på, at vores service og faglige kompetencer giver dig den største værdi – uanset om du har behov for den helt store servicepakke, eller du blot har brug for os som kvalificeret back up.

Vi har alle typer headset i samtlige prisklasser og qua vores status blandt headset-producenterne er vi altid først med nyheder, opdateringer og andre brugbare data.

Vi samler de informationer, der er relevante for dig, og videregiver dem i det omfang, du ønsker, så du altid er opdateret og kan træffe de rigtige beslutninger
Vi servicerer ca. 900.000 brugere, og har Danmarks største lager af headsets, hvorfra vi sender direkte ud til vores kunder.

Vores højtkvalificerede processer inden for lagerstyring, supporthåndtering og logistik er din garanti for, at du til hver en tid er sikret den bedste oplevelse inden for vores fag.

Ét supportnummer er nok

Når du handler med os, har du kun behov for én support linje. Vi tager hånd om hvert opkald/e-mail og sørger for, at du får løst din udfordring hurtigst muligt.

Kontakt os, hvis du ønsker at trække kundereferencer.

Daglig support fra

kl. 8.00-16.00 (fredag 8.00-15:00)

(+45 7020 7473)

E-mail service

– Vi besvarer din mail senest

2 timer efter din henvendelse (service@globesystems.dk)

Onsite support og opsætning

Over hele landet

(undtagen de ikke brofaste øer)

3 forskellige service niveauer

– ring og hør nærmere:

· First level support (Kundeservice)

· Second level support (Onsite)

· Third level (Specialist)